I Lions Club Nossebro, som stiftades 1958, finns 31 medlemmar som träffas en gång i månaden för att besluta om klubbens verksamhet.

Vi ingår i en världsomfattande hjälp-organisation
(Lions Club International), som finns i c:a 200 länder med över 1,3 miljoner medlemmar.

I Sverige finns c:a 450 klubbar med c:a 11.000 medlemmar. Intresse för att hjälpa är ett grundvillkor för medlemskap. Våra familjer deltar ofta med värdefulla insatser i Lions arbete. Vi arbetar helt öppet, helt opolitiskt och utan religiös inriktning
.

Lions Loppmarknad i Grästorp våren 2024

Preliminära tider

- lördag 3 feb 9-12 inställt

- lördag 2 mars 9-12

- lördag 6 april 9-12

- lördag 4 maj 9-12

- lördag 1 juni 9-12

Lionsgården i Östtorp, 2,5 km från Nossebro, som ägs av klubben och även fungerar som klubblokal finns till uthyrning för olika ändamål. Ytterligare information, se flik "Lionsgården"

Det f d boningshuset har idag lokaler i olika storlekar, och i den tidigare logen finns idag en Gilleshall för större sällskap. Möjlighet finns här till servering av olika slag.

Bokning av Lionsgården kontakta Gunnar Häggblom, 0705-442080 eller epost: gunnhag@hotmail.com